torsdag 9 april 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanat av Wojtan och då är det bara att kavla upp ärmarna och anta utmaningen =) Först blev jag lite nervös men det här går nog bra...

Lista 5 saker som du ska göra under 2009.

1. Åka "hem" och träffa girlsen... där väntar tydligen en hemlig aktivitet.. kan ha att göra med att jag fyller år... Jag vet inte, men är nyfiken ;-)

2. Gå på Mammablogg Galan i juli

3. Börja jobba i augusti, då är mammaledigheten slut...

4. Gå på Madonnas konsert på Ullevi.

5. Fortsätta kämpa för bättre hälsa och få bort överflödet.


Jag utmanar:




Lycka till!


Bilder från dagen kommer i morgon, jag börjar bli lite trött i ögat... Jag kan bara säga att det har varit en perfekt skön skärtorsdag med både små och stora påskkärringar ;-)


Vill du vara med och tävla om ett trädgårdsset med en sekatör, trädgårdhandske och blivande tomater så går du in här




Kram

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis får man väl säga då. Hoppas att det blev något kul. Låter som om du ska göra en massa kul saker under året. Det behöver man.

Hoppas att din påsk blir skön.
Påskkramar Ullis

Bloggullet sa...

Låter som bra saker du ska göra i år.
Jag önskar dig glad påsk.
Kramar

Mamma Russin sa...

hej och god morgon..
hoppas allt är bra med er.. :)
vad kul att du utmanar mig..:) tack, men denna har jag just gjort så jag hoppar över den igen tror jag..
vad gör ni i helgen då?
kram