måndag 20 april 2009

Nu har jag fyndat.

Nej, det gick inte att stå still ;-)

När jag hade sorterat barnens kläder så visade det sig att Gustav nästan inte hade några överdelar kvar... Jag hade en kupong på Lindex som gick ut idag, 25 % på ett helt köp så glad i hågen gick jag dit ;-)

När jag kom dit så visade det sig att det även var 2 för 1 på alla reavaror. Det här hittade jag då till Elin. Jeans och en skjorta/tröja. Allt kostade 99 kr men inte nog med det. Jag fick 25 % på det med! FYND =) Gustav fick lite han med, det var ju därför jag gick dit ;-) Fast han sover nu så han har inte fått mannekängat.

Nu ska vi snart åka och hämta Johan sen ska jag till frisören och få klippa mig, äntligen. Det behövs kan jag lova.. Ikväll är det ju även vägning hos Viktväktarna... ska bli spännande. Jag tror jag har gått ner lite men det är svårt att säga. Jag får återkomma om det helt enkelt.

Nu är det bäst att sätta lite fart.

Kram

14 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej vännen..
tack för din kommentar!!!

jag har grunnat på det där med badkort förut.. men nu tog jag bort korten iaf.. tack för din "påminnelse" hur äcklig en del av världen är... :(

hoppas du har det finemang..:)
kramkram

Inas sa...

Hej Du!

Bra med kuponger med 25% på ibland. Lycka till med vägningen Goa kramar Ina

Angelica sa...

Vad lite fynd kan få hela dagen att bli underbar!! Vet precis vad du menar ;D

Håller tummarna för ikväll!!!

Stor kram från en ganska så rosa

Angelica

Livet på Citronodlingen sa...

Va bra att du fick rabatt även på rea-varor, så snälla brukar dom inte vara... Min moster var också jätteglad häromdagen. Hon stod i kön på lindex och framför henne stod en mamma som bara handlat barnkläder. Plötsligt frågar hon min moster om hon vill ha en rabattkupong. Hon hade en som gick ut just den dagen, men den gällde bara för damkläder, inte för barnkläder. Ibland stöter man på snälla människor!
Hoppas det går bra på vägningen!

segsliten sa...

Jag älskar rabatt på rabatt!
Kram ☺

paula sa...

då är det roligt att handla
tyvärr växer barnen ibland jättefort så inget passar
ha det bra
kramiz

Hem och Lycka sa...

Tuuusen miljoner TACK för den underbara vinsten, jätteskoj! Här ska det bli tomater :-D Ska fota för bloggen såklart.

Apropå bra priser så har vi varit på Ullared idag med mamma och pappa och fyndat en del. Inte dumt det heller ;-) Elins kläder var jättefina.

kram

Popprinsessan sa...

Grattis till fynden! Jag glömmer alltid de där kupongerna i plånboken.. Hittar dem när de redan gått ut...

Hoppas att jag ska kunna säga grattis en gång tilll ikväll :-) Håller tummarna! Själv måste jag få till lite träning idag (och typ varje dag den här veckan) om jag ska ligga på minus på fredag...

Sjabbig men chic sa...

Ja, jag kommer i håg hur det gick att fynda när barnen var små. Elin har fått en jättesnygg outfit. Lycka till med vägningen nu! jag håller båda tummarna.

Kram Lisa

Anonym sa...

Det var inte dåligt jobbat! Tänk att man ibland kan finna lite bättre priser!
Här skulle vi verkligen behöva en stads tur till sonen...
Hoppas att kvällen blir lika bra! Kram Anna

Vero sa...

Visst är det härligt när man känner att man verkligen har gjort bra köp?!

Själv har jag ropat in en massa på Tradera i dagarna och en leverans kom redan idag. Så glad så. Nu väntar bara de andra.

Ha det gott tjejen!

Therese sa...

Vilken snygg mannekäng! Och vilka fynd!!! Lycka till på vv ikväll...

KRAM!

Tant Janet sa...

Oj vad alla firar, jag måste nog oxå ta mig till Lindex...

sara sa...

Visst är det underbart med rea, det blir ju ganska dyrt annars med allt barnen behöver.
Jag gjorde också lite shoppingfynd igår, sonen behövde fotbollsskor och det var halva priset. Perfekt!!