onsdag 29 april 2009

Hon kanske inte hade så fel


En bild från igår eftermiddag

Idag har vi ca 20 grader i skuggan och det är inte ens lunch än :D

Elin kanske inte hade så fel när hon skulle fylla poolen igår...

Elin har en kompis här och dom är ute i det härliga vädret och leker. Johan har fått kommit hem för vård av familj. Jag tycker lite synd om han... Han har jättemycket att göra på jobbet men det känns som han aldrig får vara där :(

Jag är sämre idag, jag har precis kommit hem från doktorn. Det är ett virus som har satt sig på stämbanden. Jag har fått hostmedicin mot hostan och sen är det bara att vila och vänta.. Problemet är ju att jag har inte så mycket tid att vänta på, jag vill verkligen åka och träffa tjejerna i helgen...

Idag passar jag på att vara arg på diskmaskinen oxå. Lika bra för jag är ändå inte på särskilt gott humör just nu. Det är så tråkigt att vara sur och arg så det är bättre att klumpa ihop det lite ;)Varför kan saker och ting inte bara fungera?

Jag hoppas att jag kan komma tillbaka med ett lite gladare inlägg under dagen ;) Men så här är det nu. fast med det här vädret kommer det vara svårt att behålla det grå molnet över mitt huvud hela dagen *ler*


Vill du vara med och fira med mig? Jag lottar ut Carpe Diem ordet här

Kram

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ajajdå, hoppas du hinner bli frisk!

krya på dig!
kram Mia

Louise sa...

Nejmen jag hade ju betsämt att du skulle vara bra idag ju. Hoppas hoppas viruset tar sin sista rond idag så du är ok imorgon.

Exakt samma Nemo-pool har vi med. Barnen föreslog redan för flera veckor sedan att vi skulle ta fram den ;-)

Jag sitter & fryser på jobbet, jäkla aircondition! Får ha en filt över benen. Galet & irriterande då man vet att det är så varmt ute!

Kram

Vicky sa...

Krya på dig vännen! Kram

malin sa...

Det är som det är,man kan inte allltid vara på topp! Ta ut en argdag du så känns det bättre sen.;)

Vila o krya på dej nu!

Kramar Ma.

Frida sa...

Innan man fick barn tänkte man inte på förkylningar så mycket. Men ni för tiden när man inte kan vila i den utsträckning man skulle behöva blir alla virus så långdragna... Hoppas att du snart mår bättre så att tjejhelgen blir av. Härligt med vädret, kanske får det dig på bättre humör under dagen.
Kramar<3

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så härligt med sådan värme!! Här har vi haft mulet & trist väder sedan söndags kvällen, men det skulle vist bli bättre *hoppas*

Klart ni måste fylla polen *hi hi*

Skickar massa kramar din väg