torsdag 2 april 2009

En vinnare, två vinnare, TRE vinnare!

Jag måste tacka Veronica som har gjort dessa smycken! Tack, tack tack! Det är så roligt att få ha tävling =) Kanske så pass att jag tycker att det är roligare än dom som vinner... Jag vet inte..

Har ni inte varit in till hennes e-butik än så tycker jag att ni ska kika in! Här hittar ni den.


Har ni dessutom vägarna förbi Östhammar så varför inte kika in till hennes butik, pysselgrottan! Här är öppettiderna:


TORSDAGAR 14.00-18.00 LÖRDAGAR 10.00-14.00 (eller enl överenskommelse)



Vinnaren av halsbandet och ett par örhängen är Josefin med bloggen Krydda Livet. Grattis!


Vinnaren av örhängerna är Eva med bloggen Evans. Grattis!


Foxens ros vann det här halsbandet! Vilket är jätteroligt tycker jag för så här skrev hon i sin kommentar; För första gången hoppas jag att vinna ett 3e pris:D. Grattis!


Maila mig er adress så kommer det ett litet paket på posten.


Jag använder mig av en slumptalsgenerator som ni kan hitta här. Tur att såna finns!

Jag passar på att tacka alla som har varit med och tävlat, jätteroligt för mig att hitta lite nya bloggar på det här sättet =)

Det såg ut att bli jättefint väder idag men så nu har det kommit dimma :( jag ska i varje fall åka och köpa lite vår/påskblommor till krukorna ute. Innan jag vet ordet av det så är väl påsken över och vi har fortfarande ljung i krukorna ;-) Jag skulle inte bli förvånad. Fast man ska alltid ha en plan.. och det är min plan idag =)

Kram

8 kommentarer:

Louise sa...

Grattis till vinnnarna!

Men du, dimma?? Inte i centrala Göteborg iaf, här är det strålande sol fortfarande, hoppas slippa "din" dimma då ;-)

Jag köpte påskliljor att ha på altanen igår & de lyser upp som små solar, härligt :-)
Längatf SÅ efter att få inreda altanen på riktigt sommarvis men det är ju lite tidigt ännu.

Kram

Vero sa...

GRATTIS till alla vinnare.

Du Ingela, jag tycker det är lika roligt som du gör, fastän jag varken är med och tävlar eller håller i tävlingen - så kul att så många vill vara med och tävla.

Ska också försäka hålla en lite utlottning här i april tänkte jag... Men jag vet inte vad, när eller hur... men det kommer väl så småningom.

Ha en toppendag!

Jenny sa...

Hej Ingela!

GRATTIS till de lyckliga vinnarna av de vackra smyckena!!

Är det dimma i Götet??

Här i Lerumstrakten är det strålande sol idag! Ska snart ut o plantera lite penséer!

Ha en bra dag,
Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Jaaaa I can´t belive it. Ååå det där halsbandet och örhängena kommer passa mig jättebra!! Tusen tusen tack för att jag fick vara med i din tävling och vinna dessutom hihi. Jag mailar dig min adress.

Nu ska jag genast in till Vero och tacka henne också så klart.

Kram Josefin

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hurra för dom lyckliga vinnarna och Hurra för mig att jag har hittat din underbara blogg. Ha en fin dag. Kram <3

heavenandearth sa...

Stort Grattis till alla vinnarna!!

Hoppas att dimman släppt nu o att solen skiner på dig!

Kram! Iréne

Josefine sa...

Grattis till de som vann! Vilka vackra smycken!

Evas sida sa...

Hej! Vilken lycka, jag som aldrig brukar vinna, jag blev jätteglad, örhängena kommer passa så fint. Tack så hemskt mycket, jag ska gå in o tacka Vero också/Eva