fredag 3 april 2009

En helt rimlig förklaring...


.. om man är rock stjärna och signerar idolkort eller så!

Här är kortet jag pratade om igår.. innan förödelsen enligt mitt sätt och se på det. Johan hade tydligen tagit ett kort på kortet (vi har ingen scanner) för han skulle ha det till någon presentation på jobbet.

Hur som helst, gårdagen kom på tal för en kompis till Elin kommer hit och ska leka senare och då berättade Elin att dom skulle leka däruppe själva.. Då fick jag lite fint påminna om vad som hände igår och det vill ju inte jag ska hända igen osv..

Elins förklaring var då att hon behövde ju skriva sitt namn på kortet.. Gustavs namn hade hon tydligen bara "skrivit" litet för det var inte så viktigt!

Där ser man!

Det ska bli spännande att se vad dagen för med sig för nya upptäckter, mer än att jag har en liten rockstjärna här hemma =) Förhoppningsvis lite plantering av blommor..

Kram

14 kommentarer:

Speja sa...

Varje dag är ett äventyr med barn, eller hur? Här skrev de med bläckpenna på våra trädörra. Med följd att det blev djupa spår. Inristat i tid och evighet alltså.
Ha det fint!

Popprinsessan sa...

Men det är ju helt självklart! Är man född rockstar så är man! ;-)

Louise sa...

Fniss, jag det är ju självklart hon var tvungen att signera fotot ;-)
Jag är underligt förskonad från att mina barn gjort sådana busigheter faktiskt. Busiga är de, men det har aldrig hänt något sådant.

Ha en bra fredag (även om den idag är dimmig! men det skall klarna upp & bli sol & 10 grader i e-m enligt Smhi´s sida) !!

Villa Carl Larsson sa...

Tack för din kommentar!

Jag beklagar verkligen vad som hände med kortet. Sorgligt när något man tycker om, "går sönder" och inte går att ersättas. Men kan man bli arg på barnen samtidigt. Det måste vara svårt. De "förstår" ibland inte bättre känns det som.

Kram och trevlig helg. Det är ju freeeedag :) Av någon anledning tänker jag alltid på dig numera när fredagen infinner sig *fniss*

Miafia sa...

Sicka ideér de får för sig våra söta små barn. Blivande konstnär kanske du har där *s*

Min son hade vänligheten att måla på mina föräldrars vägg när vi var på besök (i Göteborg) så långt ifrån våra väggar som man kan komma *s*

Hoppas solen hittar till er idag oxå, här är det underbart! Men det behövs så vi får lite blommor vi med.
Ha en härlig fredag!
Kram

Jessica sa...

*fniss*
Dessa barn :D De är så härliga med sin företagsamhet :)
Klart hon var tvungen att signera kortet liksom!!

Stor KRAM och en önskan om en super mysig fredag till dig och din fina familj :-)

Vicky sa...

Ja, det kanske var en förutsägelse om hur framtiden kan komma att te sig ;)
Ha en bra dag!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja...skaratta eller gråta är ju frågan ang det förra inlägget. Jag sitter dock ganska många mil ifrån eländet och kan inget annat än att småle ;O)
Tänk när gossen blir kändis, han har ju redan lärt sig hur det går till. Ha en bra dag både du och dina små busar. Kram

Vero sa...

Hihi... en rockstjärna. Inte illa. *flin*

Hoppas ni får en fin dag1

HUSnrNIO sa...

*s* Kortet var fint, från början...

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Ja, där ser man. Jag tycker faktiskt att det var en helt rimlig förklaring!

Kram Lisa

Hem och Lycka sa...

Haha, såklart hon skulle signera kortet *fniss* men förstår att mamma och pappa inte blev så glada.. Jättefint kort! Skulle ni vilja ha nåt inscannat nån annan gång så har vi en scanner.

kram

Fotograf Martin Wallgren sa...

Hej Ingela!
Hihi, så det kan gå... men vad synd på det fina kortet! Om ni har sparat kortet och beroende på hur skadat det är skulle jag kunna kolla på det om jag kan reparera det i Photoshop! Streck och kladd och repor/veckat brukar gå att klona bort genom att klona in intilliggande bildpunkter. Har fixat upp gamla kort som varit rejält sarjade. Värt ett försök! (säger jag utan att ha sett kortets tillstånd.... ;-) Ska iväg här nu, men vi hörs! Hälsa Johan!
Kram Martin

Tess sa...

Synd på kortet..men samtidigt köper man ju förklaringen ;)
Kram