lördag 4 april 2009

E.ko mössa!

Nu har Elins nya mössa från E.ko kommit hem!

Jag måste säga att jag är helnöjd!

Den är i 100 % skön bomull som är svensk tillverkad.

Erika som står bakom Erikas kollektion http://www.erikaskollektion.se/ handsyr alla mössor, byxor, filtar och allt vad det är! Det finns lite olika stilar eller så kan du få designa själv!

Det där med att designa själv ligger lite utanför mitt område så jag köpte denna gången ( jag har två sen tidigare) en vit/rosa randig med stjärna i reflex. Hur bra och snyggt som helst! Nu går vi ju mot ljusare tider men reflexen var så snygg så det spelade ingen roll, hon kommer ju även kunna ha den när vi går mot mörkare tider igen. =)

Jag kan verkligen rekommendera ett besök hos E.ko!

Denna gången så fick Gustav ingen mössa. Det syns klart och tydligt att han är avundsjuk ;-) (bilden är från igår när vi var på väg ut, jag hann inte med och visa det då..)

Nej, nu är det dax att sparka igång den här dagen med lite frukost! Det är ju mycket som ska göras idag.. locket ska läggas på brunnen och allt det där andra ni vet..

Ha en bra dag!

Kram

8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jag som älskar stjärnor säger bara söt som socker.
Kram Lotta

Sabina sa...

Jag tröttnar aldrig heller på stjärnor. Så jag säger bara jättefina!
Kram Sabina

Anonym sa...

Vilken toppen fin mössa! Det är ju alltid trevligt med nya ställen att shoppa barnkläder...
Hoppas att dagen blir bra idag lördag! Här ska fejas!
Kram Anna

Tess sa...

Gud så söt mössa. Älskar stjärnor! Ha en bra dag.
Kram

Therese sa...

Vilket tips, ska definitivt kolla in Eko :-) Och visst gör det on i mammahjärtat, inser att jag kanske varit lite naiv och "glömt" bort att det finns fula gubbar och andra som vill barn illa på nätet... Men det är synd och skam, då man så gärna vill visa släkt och vänner hur goa de är när de busar i badet eller liknande. Hoppas Duracellmamman anmälde den som skickade det äckliga mailet till henne rörande dottern.

Ha en fortsatt bra dag!

Massor av kramar!!!

Lallis - liv och leverne sa...

Mössan är ju ursöt:)
Ha en toppenfin dag idag.kram Lallis

Popprinsessan sa...

Jättefin mössa och så smart med reflex! Måste kika in på den sidan!

Karin, Mamma-och Fotoblogg sa...

I min blogg kan du nu tävla om en E.KO mössa =)

http://karinochnova.blogg.se/2010/september/tavling.html

/Karin