fredag 13 mars 2009

Jag behöver ladda om!

Jag måste säga att det känns som om det är lite "dagen efter" för hela familjen idag. Vilket det är på ett sätt med kalaset som var igår, vi är alla helt slut..

Det är ju varit en hektisk vecka då vi har försökt att få klart allt däruppe, vi är ju nära men Gustavs rum får vänta tills nästa vecka. Det är väl lika bra, man ska ju ha någonting och pyssla med då oxå...

Det är nästan klart i vårat sovrum. På söndag ska vi köra ut ett gammalt skåp till Johans föräldrar och då kan vi göra helt klart sen! Vi hade sån tur att dom tog det gamla sminkbordet från mormor med sig hem =)

Idag fick Elin bjuda på glass på dagis. Det flaggades för henne när vi kom imorse, hon var så stolt! Barnen hade gjort ett häfte som dom hade samlat sina teckningar i. Elin sitter och bläddrar och hittar på (för hon har ingen aning *skratt*) vem som har gjort vilken.

Vi hade sån tur att vi hade köttfärssoppa över sen igår så det var bara att värma till middag. Jag köpte en baugette som jag gjorde vitlöksbröd av. Det var en lagom ansträngning om jag säger så ;-)
Fast nu måste jag ladda om...Imorgon är det barnkalas! Jag har i varje fall handlat allt och jag ska baka en långpannetårta imorgon så det ordnar sig nog..
Ikväll ska vi ta det lugnt, vi har hyrt en film. Fick tips av Hemmalycka att se Patrick 1,5! Så det ska vi göra.

Annars skulle jag vilja göra som Gustav... sätta mig i en fåtölj med Sportbladet =)

Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har spelat Buzz med barnen. Är tillbaka till soffan... Där kommer jag nog att ha en rumpa planterad hela kvällen! Önskar dig en skön kväll! Kram anna

segsliten sa...

Den filmen hyrde jag när jag var i Sverige med Lillklimpen, guud vad jag skrattade! Riktigt bra film om man vill ha en skön fredag med familjen.
Lycka till med kalaset!
Kram ☺

Therese sa...

Ni kommer att få en mysig kväll, Patrik 1,5 är en riktig feel good rulle :-) Och kalas i morgon - full rulle, men kul!

Ni lär sova gott...

Kram

Vicky sa...

Vad skönt med en mellandag, att ta det lugnt och äta rester till middag. Perfekt sätt att ladda om för kalaset imorgon :)
Ha en skön kväll!

Sjabbig men chic sa...

Den filmen vill jag också se! ha en riktigt mysig kväll!

Kram Lisa

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig! Jag var precis in och kikade innan jag skulle slå av datorn. Betyder din kommentar att du är intresserad av klänningen? Jag har fått några beställningar och skall skicka efter extra tyg. Om du är intresserad lägger jag till ytterligare en stump.

Lycka till med kalaset i morgon! Och vila...det brukar ta på krafterna ;-)

/Anna

Hemmalycka sa...

Hoppas ni gillade filmen!
Ha en fortsatt trevlig helg med kalset etc

Villa Carl Larsson sa...

Hihi jag längtar redan till frullen hihi. Tack!

Så du tänker på mig numera när det är fredag. Du är då för söt du. Se till nu att ladda om ordentligt och hämta krafter. Det behövs!! Och det ska bli spännande att se vilken/vilka lampor du valde istället. Kanske jag också hittar någon annan jag gillar bättre. Jag får väl se..

Kram Josefin