tisdag 3 mars 2009

Jag är stolt

På eftermiddagen gick luften ur mig fullkomligt, eller det började egentligen redan vid lunch tror jag. Vi hade kompisar här en stund så barnen lekte lite grann. Jag blev bara så trött.. Så när dom gick hem så kröp jag och Elin upp i soffan och tittade på en film medans Gustav sov. Jag fick till och med läsa nya Mama tidningen :)
Efter det så tyckte jag väl att livsgnistan kom tillbaka, men ack vad fel jag hade...
När vi hade hämtat Johan på jobbet och ätit middag så höll jag på att somna varje gång jag blinkade. La mig på soffan och ville bara somna ifrån allting en liten stund..

Det gjorde jag inte! Jag tog mig i kragen och gick på gympan. Jag är riktigt stolt över mig själv =) Jag kanske inte genomförde det bästa gympa passet i min gympa karriär men jag var där! Jag brukar komma hem fylld av energi och fått en massa ny kraft när jag har tränat men riktigt så långt ska vi nog inte gå idag. Jag är piggare, dvs jag vill inte somna varje gång jag blinkar... Jag kommer nog få en god natts sömn och vara piggare imorgon. Då ska vi på teater på biblioteket, om alla är pigga vill säga =)

Jag har haft lite svårt att lämna kommentarer hos er idag. Jag såg att någon hade haft problem här hos mig oxå.. Jag hoppas det har löst sig tills imorgon!

Jag vill åter igen tacka Mia med bloggen Hem och Lycka som återigen har hjälp mig med min header eller banner eller vad ni än må kalla det ;-) Tack vännen!

Vill du vara med och tävla om ljuslyktor från webbutiken Ellis Corner? Det kan du göra här

Kram

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en skön kväll och en låååång god natt... Snyggt blev det på bloggen och heja bra gjort att orka gå på gympan! HA det gott! Kram Anna

CharmKatti sa...

Jättefin banner har du fått!
och fan va bra du är Ingela!!!!

Och lämna kommentarer funkar sådär,men det är mest blogg.se som strular tycker jag.

Sjabbig men chic sa...

Jahaha, du har verkligen fått en fin banner! Hon är så duktig Mia.
Och vad duktig du var som släpade dig iväg på träningen. Hoppas att du känner dig piggare i morgon.

Kram Lisa

Vicky sa...

Jag är verkligen imponerad - Skulle inte klara resa mig och gå på jympa i det tillståndet! Det kallar jag karaktär.

och bannern blev jättefin!

Vero sa...

Vad duktig du är som kom iväg. Jag har pysslat ikväll och det var rogivande.

Ha en fin kväll!

Villa Carl Larsson sa...

Vad fin den nya headern blev!! Det är så roligt att få lite extra piff på sin blogg. Jag fick ju hjälp av Hwita Drömmar. Tur att någon annan kan hjälpa till när man själv inte kan. Så glad för det och märker att du också är det :)

Vad mysigt det lät att få krypa upp i soffan och se film tillsammans. Och du ska verkligen vara stolt över dig själv att du tog dig iväg till träningen trots att du var så trött innan. BRA jobbat! Det kallar jag disciplin och kämparglöd. Go Ingela :)

Kram Josefin

Hemmalycka sa...

Men Ingelalala vad fin banner, kan du lära mig då? Nej jag skojade bara men helt klart behöver man ju hjälp. Duktigt att du gympade fast du var så trött.
Nu kommer du sussa gott tror jag.
Kram Åsa

Angelica sa...

Wow vad duktig du varit! Både gymping och nytt på bloggen!!! Superduktig!

Här är en till som kommer sova sött inatt, helt slut efter dagens alla påhitt.

Ha en skön kväll..

Kramis

Angelica

Hem och Lycka sa...

Vad söt du är..

Jaha, är det du som smittat mig med den stora tröttheten?? ;-) Fick lägga mig en timme på dagen till och med, såå trött. Kan det vara bristen på sol månne? Jag skyller på det och ska försöka få i mig lite mer vitaminer..

kram

Nettan sa...

Wow, stor eloge till dig !
Jag hade somnat på soffan .. ;0)
Snygg headern blev !
Kram Nettan

Anonym sa...

Hej!
Nu har vi äntligen fått igång Mammablogg Galans egen hemsida! Där inne kan Du följa arbetetsgång med Galan, men såklart även kika på vilka andra härliga Mammabloggare som har anmält sig!

Ska bli jätte kul att träffa Dig den 4 juli 2009 i Göteborg!

http://mammagalan.se/wp

Vi Önskar Dig en härlig Onsdag!

Kram

Duracellmamman, SessanochPrinsessan & Wojtan

Maria sa...

Mycket bra gjort!!! Och vad härligt det känns efteråt, man blir stolt. Kram M