måndag 2 mars 2009

En mannekäng och en vinnare!

Här är Elin i delar av sin nya garderob! Hon blev nöjd, det är ju skönt. Tunikan med kaniner på är oxå vad som valdes för dagen.. Elin är hemma från dagis idag, hon är förkyld. Det regnar ute så det blir till att hitta på något annat roligt =)

Tur att vi hade lite lotter att klippa till =)
Elin är lika spänd som jag..
Dax att dra en lott...

Här är vinnarlotten!

Vinnaren av 12 st mingelmärken är

Wilda Stenlyckan

Grattis Sara! Maila mig din adress så kommer ett litet paket på posten!

Tack så mycket alla som var med och tävlade. Jag har fått så mycket gulliga kommentarer och hittat en massa roliga bloggar. Jag har tittat in till er alla även om jag inte har lämnat någon kommentar! Jag kommer igen och kikar lite närmre!

Vill du vara med och tävla om ljuslyktor från webbutiken Ellis Corner? Det kan du göra här

Kram

17 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vilken snygg tös :) Så söt!! Och grattis till Sara som blev den lyckliga vinnaren.

Kram Josefin

Maria sa...

Vad fin hon är!!!!

Sjabbig men chic sa...

Vilen supersöt tunika på en supersöt tjej. Hur cool som helst. jag får lite lekisvibbar à la -73 ungefär.
Grattis till vinnaren!

Kram Lisa

Mammyo sa...

hej gumzs =)
jättesöt liten prinsessa
och
grattis till vinnaren ...=))

jag har en utmaning i mon bogg till dig =) se under utmaning =))

kram http://mammyo.blogspot.com

Angelica sa...

Lilla Elin är ju söt som en sockertop! Vad roligt att hon är så glad trots förkylningen ;D

Hoppas att ni får en mysig måndag hemma !'

Många kramar

Angelica

Anonym sa...

Så sööööööööt hon är Gumman!! Jätte snygga outfits du har shoppat! Längtar tills deta tt mitt köpstop är slut;-)

Grattis till Sara!!

Kramis!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken sötis manekäng du har! Fina kläder.

Grattis till Sara!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Ja nog syns det att den tjejen är nöjd med livet ;) Ännu mer nöjd med att få dra vinnaren ;)

Hoppas du har en fin dag!
/Annette

Hem och Lycka sa...

Vilka fina nya kläder, söt mannekäng också förstås!

kram

Sara Mårtensson sa...

Men Jippie!! :-D Vad glad jag blir!!
Duktiga lilla Elin drog min lott! Ge henne en stor kram från mig!!
Tusen tack! Jag mailar min adress :-)
Så söt hon var i sina nya kläder! Hoppa hon kryar på sig från förkylningen!
Kram Sara

Hemmalycka sa...

Hon är ju underbart go lilla Elin.
Vilken lottdragerska, och grattis till vinnaren.
Kram Åsa

Therese sa...

Sicken sötnos Elin är! Jag ser att ni haft samma syssla som jag och svea haft idag :-) Det är så kul med tävlingar, och som du skriver man hittar till så många nya bloggar...

Bröllopet var verkligen lyckat, och jag rodnar lite lätt om kinderna och tackar för komplimangen. Det är faktiskt lite roligare att få en bild av personerna bakom bloggarna :-)

Hoppas ni får en fortsatt fin dag!

Kram

Nettan sa...

Men så söt hon är i sina nya kläder !
Charmtroll verkligen... ;0)

Ja du, här vräker snön ner med =0(.

Kram Nettan

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fin Elin är som mannekäng.
Kanin tunikan blev man glad av och gav vårkänsla.
Kram:)

Tea Lady sa...

Grattis till vinnaren och söt tjej!

Du Ingela, om jag får fråga, vilket område i Göteborg bor du i? Vi har pratat litet löst om att flytta dit och vet inte var man skall bo isåfall? Vad finns för trevliga villaområden?

Kram,
Lena

CharmKatti sa...

Åh vilken nöjd liten tjej!

MADELEINE sa...

Så himla söt hon är ;-)