onsdag 11 februari 2009

Grattis!

Nu ska jag redovisa tävlingsresultatet...
Spännande!
Istället för att sitta och skriva och klippa en massa lotter så använde jag mig av en slumptalsgenerator, väldigt enkelt och bra.
Annars hade jag väl suttit och gjort små lotter än =)
Nu var det nr 7 som blev dragen, den lotten tillhör Viveka i Bläckhornet.
Grattis, grattis!
Maila mig din adress adress så kommer smultrontvålen på posten!
Återigen, Tack Annika på Björk & Berries för den underbara tvålen.
Tack alla som har varit med och tävlat, jag har hittat många nya trevliga bloggar tack vare tävlingen, jättekul.
Kram

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till vinnaren!

kram Lisa

Hemmalycka sa...

GRATTIS till vinnaren :)
Synd att det inte var jag som vann, skulle vilja dofta smultron.
Kram Åsa

segsliten sa...

Grattis till vinnaren!
Ha en bra dag!
Kram ☺

Viveka i Bläckhornet sa...

Men bästa Ingela!
Tack snälla, snälla du för den underbara vinsten :) Åh jag längtar redan tills jag får använda den!
Jag mejlar dig min adress nu.

Massor av kramar till dig och önskan om en fin dag.

Viveka

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Stort grattis till vinnaren & onskan om en härlig dag till blogg författaren ;D

KRAM

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack till Ingela för tävlingen :)

/F