fredag 27 februari 2009

Baby & Barn mässan...


... ska vi på idag =) Det ska bli jättekul! Vi ska gå hela familjen... det är jag däremot lite skeptisk till. Jag tror inte att det blir så mycket tid över till det jag vill titta och lyssna på =) Föreläsningar om barns självkänsla och sånt som jag tycker är viktigt, kategorin hette visst ömhet stod det på programmet =) Jag hoppas få en massa inspiration till barnrummen, sen kommer jag väl hitta en del "bra att ha saker". Här är hemsidan till mässan.

Det kommer nog spenderas mer tid i lekrummen och barnbion med Lilla spöket Laban. Missförstå mig inte, det är oxå roligt men jag vill gärna uppleva det andra lite matnyttiga informationen som finns. Vi får väl se.. Det ska däremot bli jättemysigt att göra något hela familjen! Jag och Johan har inte haft så mycket tid tilsammans med båda barnen den senaste tiden. Bortsett från Sälen då =) När han har varit ledig så har jobbat eller så har det varit något annat. Så länge man är tillsammans är det bra oavsett vad som hinns med =)


Vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här
eller vill du vara med och tävla om 12 st mingelmärken så kan du göra det här


Kram

7 kommentarer:

Angelica sa...

Låter roligt och kanske blir det kanske ännu bättre än du tänkt dig! Brukar bli så för mig ;D

Ha en strålande fredag, du och familjen!!!

Många kramisar

Angelica

Angelica sa...

Många kanske *skrattar*...

Therese sa...

Hoppas ni får en fin dag tillsammans allehopa nu, och ta gärna med dig kameran så du kan bjuda på lite bilder sedan! Kram kram och trevlig helg!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ibland får jag så konstiga mailer, typ:
-Kallar ni henne prinsessan? Bryr ni er bara om henne? pojkarna blir aldrig omtalade...

Fick en sådan igår & kände att det kanske är riktigt att
understryka i ett inlägg hur det är *ha ha*

Mässan låter toppen, skulle så absolut varit där!
Ha det så jätte mysigt & kom hem med massa tips & ideer ;D

Happy fredag söta

Hemmalycka sa...

Hoppas ni får kul tillsammans. Placera maken med barnen i en barnhörna och spring runt på det du vill se. Maken kanske oxå vill gå själv så då kan ni turas om.
Kram Åsa

Vero sa...

Vad spännande det låter med Galan. Skulle också vilja gå på Gala men jag har ju ingen mamma blogg. Är förvisso mamma, men bloggar inte så mycket om det... och sen är jag ju på Bali just då...

Önskar dig en fin dag från ett soligt Östhammar.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hon är för go din Elin när hon riktigt står och njuter av baket och smeten. Underbar bild.
Visst är det kul att göra något med hela familjen och jag förstår vad du menar när det gäller föresläsningarna. Jag tror att allt blir bra ska du se.
Ha det Bäst, kram:)