måndag 23 februari 2009

Grattis!

Nu har jag dragit vinnaren av armbandet från eButiken Lica-Creative. Det är Veronica själv som har gjort det! Jag tackar än en gång för samarbetet Jag tycker ju det är hur kul som helst med tävlingar, både att vinna och ha tävling själv... Det här är som lilla julafton för mig =)

Jag kanske ska komma till saken.. Vem som vann..

Det var Gullmalva.
Grattis grattis! Maila mig din adress så kommer armbandet på posten!

Ni som inte vann den här gången så finns det ju fler chanser =) Det kommer även fler tävlingar med smycken från Veronica, så håll utkik!

Vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här
eller vill du vara med och tävla om 12 st mingelmärken så kan du göra det
här

Kram

7 kommentarer:

Therese sa...

Hi, hi ibland kan det gå lite fort ;-) Jag undrade just hur du visste hur det blivit *fniss* Så fina priser du öser ut över oss läsare, ett stort grattis till Gullmalva! Och jag håller med, det är lika roligt att ge som att få. Jag älskar att få ge "rätt" present till rätt person. Det är så skoj när man lyckas med det!

Ha en fortsatt bra dag!

Villa Carl Larsson sa...

Man får gratulera vinnaren!! :) Vad många tävlingar du har nu Ingela. Så roligt!

Ha en fin vecka. Kram Josefin

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

Anonym sa...

Weee jag vann!!
:D
Jag brukar väl aldrig vinna*fniss*
Vad fin jag kommer bli i vår med detta kring handleden..
Tusen Tack!
Men..vad har du för mailadress?
Kram!!

CharmKatti sa...

Men visst är det underbart kul att blogga.
coh grattis till så många besökare, jag själv passerade 3000 för ett tag sedan, tror knappt det är sant. jag började alldeles nyligen:-)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Grattis till vinnaren! Det är alltid spännande att få vara med i en tävling... Bättre lycka nästa gång! Kram anna

Gullan sa...

GRATTIS till Gullmalva som vann, hon kommer bli jättefin :)

Kram!

/Miss B