onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Gott nytt år vill jag önska Er alla!
Jag vill passa på att tacka för alla gulliga kommentarer som lämnas här på bloggen!
Jag blir så glad :)
Jag började ju blogga i oktober och inte trodde jag väl att jag skulle bli så fast.
Det är ju hur kul som helst!
Idag hinner jag inte runt till er, det är lite som ska fixas till kvällen, man ska ju helt plötsligt se respektabel ut.. ;) Det kan ta sin lilla tid!
Jag återkommer imorgon med detaljerna..
Vi ses!
Massor av kramar!

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Här är håret på ända, gamla mysbraller, näsan är röd som tomtens och nässpray och andra medikamenter dräller lite här och där. Så det blir en lufsig nyårsafton :-D

Gott nytt år - ska bli kul att se tavlorna vid nästa besök men först ska ni få en fika hos oss snart!

kram

Lallis - liv och leverne sa...

Gott nytt År!
Kram Lallis

Sara Mårtensson sa...

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År!! Superfin header!!

Kram Sara

Hem och Lycka sa...

Hihi, gissa vem som vann kryddpresentkorgen?! Grattis! Vidarebefordrar din adress till Kryddlandet så hoppas jag den kommer inom kort. Det var väl en kul nyårspresent!

kram

Anonym sa...

Gott Nytt År vännen! Kram anna

Anonym sa...

Gott nytt år älskling!
Hälsningar från P-ppo

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Gott Nytt År söta!!

Hoppas 2009 blir ett toppen år för dig & dina ;)

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Gott nytt år Ingela :) Ett nytt år med massa härliga möjligheter, eller hur??!!

Jag känner på mig att 2009 blir ett bra år :) Det är i alla fall vad jag ska försöka få det att bli *L*

Kram Josefin

Evas sida sa...

Hej!
Första gången jag är inne på din blogg, vilken mysig sida. Ha en trevlig fortsättning på det nya året 2009./Eva

Nettan sa...

Gott Nytt År & God Fortsättning...
Kram Nettan