onsdag 17 december 2008

Det kom en liten ängel till mig


Jag har nämligen önskat mig en sån av tomten... som kan ha fått lite hjälp på traven av Vero Jag blev så glad när jag öppnade posten och den lilla ängeln låg där! Tack så jättemycket tomten (läs Vero =) ) Jag är inte säker på att jag förtjänar det men det kanske jag inte behöver berätta för tomten... =)
Nu hänger den på adventsljusstaken, jag måste nämligen känna in ett ställe där jag kan ha den året runt, vakandes över mig. Tänk vad små överraskningar kan få en på bättre humör. Nu hade jag ju i för sig skrivit önskelista och allt men jag hade ju glömt av det... Så jag blev lika förvånad ändå när jag öppnade! Ibland är det bra att vara lite disträ och bortkommen =) Då kan man liksom bli överraskad flera gånger!
Gustav har blivit sämre igen... Sover alltså inte så bra och det regnar ute! Inte för att dom två sista har med varanndra att göra men det är liksom lite grått på flera håll... Tur det kom en ängel!
På söndag ska jag och Elin gå på PippiLisebergsteatern, kompisarna som skulle med har fått vattkoppor... Någon som bor i Göteborg och vill köpa två st biljetter? Söndag klockan ett går det av stapeln! Trevligt sällskap lovas på platserna bredvid =) Läs mer här
Kram

7 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hihi Grattis du också till den jättefina ängeln. Alltså grattis till vinsten. Kul att lyckas få vinna ibland :) Veros änglar verkar vara superfina. Roligt att just du vann en.

Nu ska jag fortsätta packa.. hehe.

Kram

segsliten sa...

Du kanske kan ha den över sängen!

Anonym sa...

Det låter verkligen toppen! Speciellt för den lilla pippifantasten! Hoppas att ni får det bra! Tack för din underbara kommentar. Den gjorde verkligen en varm inmyst plats i mitt hjärta! Kram anna

Vicky sa...

Skulle gärna gå på den där teatern - men det blir ju lite svårt med det logistiken!

En trevlig kväll till dig med :)

Helen sa...

Vad kul med en liten överaskning!

Anonym sa...

Så fiiiiiiiiiin!!! Köpte får många år sedan en liknande i USA, fast om jag inte minns fel, så är den grön.

Trevlig Torsdag!!

Vero sa...

Tänk vad tomten kan vara snäll.

Ja, hon är ju ingen julängel, utan en kärleksängel. Gjord med kärlek och sprider kärlek. =)

Sätt henne där du tillbringar din största tid. Så hon alltid kan ha ett öga på dig.

Ha en fin kväll!