måndag 10 november 2008

Här är det...

...storm. Ganska mysigt måste jag säga. Fast jag kanske skippar promenaden idag ;) Just nu ligger det 3 st dörrmattor utanför oss... Dom blir väl saknade under dagen, dom får ligga kvar så länge :) Jag trodde lille Gustav skulle blåsa bort här på morgonen när vi gav oss iväg med Elin till dagis..

Någonting helt annat. -0,7 kg!! Jag är så glad :) Nu har det minskat 2,7 kg på 2,5 vecka. Sakta men säkert än så länge.. Jag missar hälsopedagogen idag, hon var sjuk. Blir kanske nästa vecka. Hoppas det, nu har jag ju gjort framsteg så då är det ju lite roligare att gå dit!

Nu ska jag ge mig in i klädkammaren och göra ett litet röj... När jag var liten gick jag alltid in i klädkammaren hos folk vi hälsade på i hopp om att jag skulle komma till en äventyrvärld, som Narnia.... Lite galen i tidig ålder med andra ord! Det var väldigt spännande kommer jag ihåg ;)

Kram

5 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad kul att det det går bra för dig med viktnedgången :)

Vill oxå tipsa om att jag nu dratt i gång en ny spännande tävling!

Ha en jättebra dag trots blåsten!

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Ja skojjar du.. här i Skövde här det också storm. Det åskar t.o.m tror jag och haglar samtidigt. Riktigt konstigt. Tur att man får vara inomhus med tända ljus då istället. Det är verkligen så mysigt med ljus, eller hur?

Ja visst är de fina zinksiffrorna. Jag är så nöjd. Tack :)

Kram från mig

Unknown sa...

Roligt att du ville delta i vår Jultävling och att du sa hej!!

Jag blir nog snart inspirerad jag oxå. Detta är nu andra blogg idag som jag läser om bantning. Duktiga människor. Hur gör du? Antagligen med ökad motion och förändrade matvanor??

Kramis,

Hem och Lycka sa...

Jösses vad du är duktig med vikten, grattis!

Ja, vilket väder vi haft.. Det är inte bara ute det regnat.. :-( kram

Anonym sa...

GRattis! Det låter som om du har kämpat hårt, vännen! Här upp i Norrland är det lugnt vad det gäller vindarna! Kram Anna