torsdag 9 oktober 2008

Morgontrött?



Go´morgon!


Jag har aldrig sett mig själv som morgontrött, snarare tvärtom men det finns ju gränser. Jag känner att när det börjar närma sig 05.00 så blir jag lite trött. Gustav vaknade ville äta och gjorde nr 2 i blöjan. Bara att gå ner och byta... Lagom till han var villig att somna om vaknar Elin.
Fast titta på den här lilla killen, man kan ju inte bli arg...


Elin undrade lite försiktikt om jag tror att det blir sol idag?




Så här tyckte hon att hon skulle gå till dagis. Fick man vara lite tråkig och säga
-Inte idag hjärtat, en annan dag kanske..
Träningen igår gick finemang. Har nu fått köpt mig ett träningskort. Nu fiins här inga ursäkter längre.
Min goda vän Anna kom med en utdrag ur en bok-Lust att leva med spring i bena! Det var tips till motivationen. Jag ska läsa ordentligt och dela med mig av detta tänkte jag.
Kram så länge!


2 kommentarer:

Små och Stora barn sa...

Hon är grym, lilla Elin!

Hem och Lycka sa...

Guuud så söta de är, såg ju inte Gustav sist så det var skoj att se honom nu. Vad duktig du är på att blogga, det rullar på! kram Mia