fredag 8 februari 2013

Tävla om biljetter till Baby & Barn-mässan i Göteborg!

 

118

Ibland är det lite extra roligt att vara bloggare! Jag är nämligen inbjuden att gå på bloggfrukost den 23:e februari i samband med att Baby & Barn mässan är i Göteborg! Det ska bli hur kul som helst förstås. Självklart blir det även ett besök på årets mässa, det vill jag i n t e missa.

 

Tävla om biljetter till Baby & Barn-mässan!

Den 22-24 februari äger Baby & Barn-mässan rum på Svenska Mässan i Göteborg. Jag har fyra biljetter att tävla ut till Er! Biljetterna är värda 140 kr styck och vinnarna kan själv välja vilken dag hen vill gå. Kanske ses vi där?

bob-sidhuvud

Två personer vinner två biljetter vardera! ALLA kan vara med och tävla. Du behöver alltså inte ha någon blogg.

Gör så här för att vara med och tävla:

❤Gilla Baby & Barn på Facebook.

❤ Berätta i en kommentar vem du skulle vilja träffa på mässan och varför.

Dela gärna detta inlägget på facebook med knapparna nedan!

Tävlingen avslutas den 14:e februari på alla ❤-dag och vinnaren presenteras den 15 februari!

Stort lycka till!

Kramkalas

13 kommentarer:

madelein - mamma till sex sa...

Ja men då syns vi där :-)

Ingela la la sa...

Vad roligt Madelein! Tror vi kommer få det jättemysigt :)
Kram

Anette Backström sa...

Gillar Baby & Barn på Facebook: Anette Backström

Jag skulle vilja träffa min dotter på mässan för att få ta del av denna stora mässa tillsammans med henne och mina underbara barnbarn.

backstromanette@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/09/baby-barn-biljett-142/

Annica sa...

Gillar på fb, Annica NIlsson.

Skulle vilja träffa alla som är där och få en positiv feedback. :D


bloodsband@live.se

Christina Kaakinen sa...

Jag är gärna med!
Kul att träffas igen .Nu behöver jag bara vinna biljetterna till inträdet .Gillat o delat Baby@Barn på fb sedan tidigare .
Vill gärna träffa alla fina företag som är på plats .Min favorit är där Kamelont med sina härliga mjukisbyxor .

Fröken M sa...

Åhh !! jag vill !! Jag ska faktiskt ta mig ner till göteborg från Karlstad den helgen, och då skulle jag vilja passa på att få träffa många fina bloggvänner på mässan...
Carolina, sandra, axdal med fler !!
Så gud va jag hoppas på biljetter :)

Gillar på fb michaela ambjörnsson

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag skulle vilja vinna biljetter till mej och Saga :)
Vem jag vill träffa? Dej såklart ;)

Jag gillar på fb, Camilla Lagerman

Kramar

Linn mattsson sa...

Har gillat på FB


Jag ser fram emot att få ha en heldag med min 4-åriga dotter, prata, fika, leka och shoppa fina kläder. Dottern som älskar pirater skulle bli väldigt glad om hon på fredagen fick träffa piraterna som kommer med fredagsmys.
Hade jag vunnit 2 biljetter hade jag bjudit med min mammalediga granne som behöver komma hemifrån och samla lite energi från alla koliknätter.

Hoppas hoppas!

Linn

linnmattsson82@gmail.com

Zandra- Gravid, Mitt liv på landet sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

Vill så gärna dit! Är gravid med 1:a, så jag & sambon skulle bara gå omkring och mysa runt bland alla härliga bebis-saker! Och hoppas på att man hittar mycket fint att köpa till bebis :) <3
Sen såg jag att det var gratis för barn, så då hade det ju vart en toppen-present till min lillasyster (5år), som fyller år snart, att få gå med oss där borta och hitta på en massa roliga saker! En dag hon sent skulle glömma! <3 :)

Så nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

1. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

2. Jag följer väldigt många mamma-bloggar/gravid-bloggar, och hade ju inte vart helt fel att få se sina "idoler" i reality ;) hihi.

Kram zandra_svantesson@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Jag skulle vilja bjuda med mig min gravida vän Michaela och hennes make, så varför inte bjuda dom på en fribiljett? :) Väl där vill jag även träffa den underbara Ingela som jag inte sett på ett par månader nu - och det finns MYCKET att prata om kan jag tro ;)

Har delat offentligt på min fb-sida! (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Ulrika Tiitson sa...

Hejsan! Jag har gillat på FB och är gärna med och tävlar! :-)
Den jag helst vill se på mässan är min väninna som också är gravid, det är hennes första barn som är på gång (och mitt andra) så det vore sååå roligt att få gå dit med henne och dela med mig av mina erfarenheter och tipsa henne om massa roliga / nyttiga saker på mässan! Jag heter Ulrika Tiitson och min mail är ullerika@hotmail.com *håller tummarna* /Ulrika

Silvia sa...

Vad roligt !!

gillat och delat!

hoppas jag vinner en biljett! Det finns inte så många platser man kan vara med barnen och vänninor :-D

Jag ser mest fram emot att se vad Jollyrooom och house of Lola.


hälsingar /Silvia Sanchez

bailley@gmail.com