torsdag 7 februari 2013

Huvudet fullt..

Jag är glad att jag köpte hem lite tulpaner igår! De livar allt upp en grå vardag i februari.


Jag är hemma med Gustav idag med. Som tur är så har han inte kräkits något mer, det är bland det värsta jag vet. Lillkillen har däremot feber som verkar komma och gå lite. Han borde ju piggna till lite under dagen. Hoppas.

Just nu har jag huvudet fullt känns det som, det är tankar kring praktiken, jobbet och så examensarbetet förstås.. Ja, jag vet.. nu skryter jag om att jag tänker oxå men det händer faktiskt ibland ;)
Det är så mycket som hänger i luften och beslut som ska tas beroende på kanske, eventuellt och om det blir si eller så.. Ni fattar.. Jag har ingen koll på någonting. Jag gillar inte det. Jag antar att det bara är att ta dagarna som de kommer och lita på att det faller på plats när det är dax.

Kramkalas

1 kommentar:

Tina sa...

Usch jag gillar inte heller när man inte har koll på läget. Men precis som du skriver kan man inte göra annat än ta en sak i taget och gilla läget. KRAM