söndag 8 januari 2012

Planering..

lista
Inköpslistan för nästa vecka är klar! Planering är A och O ;)

Idag kommer det att planeras inför kommande vecka så att det underlättar när vardagen med skola, jobb och dagis börjar på allvar.
Efter jobbet idag så ska jag åka och veckohandla och sen ska träningen för veckan planeras in.
Om jag inte planerar och handlar vad vi ska ha för mat så fungerar det inte för oss här hemma. Nu måste det inte vara jag utan någon av mig och Johan. Idag är det min tur Ler Så fort vi har missat så är vi där igen och åker och handlar var och varannan dag. Det värsta av allt är nog att vi äter så tråkig mat, samma hela tiden känns det som.

Men nu frukost och sen jobb.

Ha en bra dag! Vad hittar ni på en sån här dag?

Kramkalas

3 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Hahaha Den meningen, planering är A och P, använder jag nog dagligen

Russin sa...

hej hopp och god morgon..

Här står jag i startgropen för att åka och lämna lilla Stina hos svärföäldrarna så jag kan åka till gymmet och träna..:)

Håller med planering är A och O för att det inte ska bli felsteg i kosten och dagen.. :)

KRam på dig

Linda aka Javamorsan sa...

Planering är självklart A o O men det är jag så kass på att det nästan alltid saknas allt ha ha

Skall bli skönt att skicka ungar till dagis och skola i morgon känner jag :)