tisdag 13 december 2011

Lucia

tomtarna
Igår provade båda småtrollen sina tomtekläder tills idag. Dom har nämligen bestämt att dom ska vara tomtar bägge två. Nu undrar jag hur det blir med deras Luciafirande.. det blåser nämligen halv storm och regnar här. Firandet är såklart planerat att vara utomhus. Jag hoppas att dom har en plan B. Jag är osäker på om alla får plats inne faktiskt.
Det får jag snart veta. Nu ska jag slänga mig iväg igen Ler

Kramkalas

Uppdatering: Det blev inomhus, lite trångt men vad gör väl det. Hellre det än att stå ute i regnet och blåsten.  Småtrollen skötte sig exemplariskt för första gången. Gustav har aldrig gått i något tåg, han har alltid suttit i mitt knä. Mina små tomtenissar

2 kommentarer:

Vero sa...

Vilken tur att det blev inomhus.

Ha det gott. Kram

Russin sa...

hej hopp..

ja men vädret är ju under all kritik!!! Fy så jag ogillar vädergudarna nu.. jag vill juh ha snöööö..;)

kraaam