måndag 12 december 2011

Pustar ut..

.. i fem minuter i varje fall ;)
Idag hade vi den näst sista tentan för den här terminen. En kvar. Jag kan inte förstå att jag redan har gått en termin, 1/4 av skoltiden. Det känns bra, väldigt bra. Samtidigt så börjar jag bli lite trött, det har varit ett väldans tempo och mycket tentor. Inte alltid så svåra tentor men det vet man ju inte förrän efteråt. Längtar till ledigheten nu. Jag ska köpa mig en bok, inte en faktabok, utan en bok som jag kan läsa utan att behöva komma ihåg allting i. Det längtar jag efter :)
Den sista tentan är på onsdag och den oroar mig lite.. vi ska ha tenta i it, word och power point. Jag tyckte nog att jag hade hyfsade kunskaper innan men nu när man ska kunna allt så vet jag inte.. Får man sitta i lugn och ro listar jag ut det mesta men det får man ju inte. Läraren sa att kan man inte och måste leta allting så kommer man inte hinna, hjälp!

Ha det gött!

Kramkalas