onsdag 14 december 2011

Första terminen avklarad!

Nu kommer jag ta en paus fån skolan, jullov! Inget mer pluggande på kvällarna. Idag hade vi nämligen sista tentan för terminen. Känns så befriande. Jag känner mig riktigt stolt oxå. Mitt mål var att inte behöva ha några resttentor och det har jag klarat. Alla tentorna har gått jättebra, jag är så nöjd!

Idag är jag och och Johan hemma själva, barnen sover hos farmor och farfar. Vi skulle egentligen gå på en julkonsert men Johan har blivit sjuk och jag känner mig lite småkrasslig. Istället blev det lite god mat och en film. Lite mys har vi fått trots allt. Nu har jag lektion imorgon och på måndag sen har jag riktigt jullov. Fast redan nu har min hjärna tagit lov ;)

Kramkalas

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis!
Vad underbart.
Nu kan du riktigt njuta av julledigheten.
Bra jobbat!
Hoppas inte du blir sjuk nu bara.
Kram

Linda sa...

Härligt, nu är du väl värd ditt jullov! passa på att njuta av ledigheten
Kramar