fredag 16 december 2011

Ligger nedbäddad


Den här fredagen har jag sett fram emot ett tag. Tyvärr blev det inte som planerat. Jag ligger nedbäddad och är sjuk :( Det är ju lite typiskt att man blir sjuk när alla "måsten" är gjorda. Jag hoppas att det går över fort och att jag får tillbaka krafterna snabbt som attan. Imorgon ska jag jobba och sen rullar det på.
Vi skulle ha gjort lite julgodis och köttbullar idag men det får helt enkelt vänta någon dag.

Jag återkommer nog senare idag. Tills dess får ni ha det bra. Jag hoppas att ni mår bra och att julstämningen börjar komma. Hos mig är lyser den med sin frånvaro. Fast det är ju inte försent än ;)

Kramkalas

3 kommentarer:

Vero sa...

Men krya på dig vännen. Jag är också hemma, magsjuk. Men idag känns bättre än på länge.

Kram och ha det så gott det går.

Mrs Moet sa...

Krya på dig vännen
Jag mår också helt konstigt. Pigg och glad på morgonen, men blir sen sämre under dagen. Lite trist då vi ska på två julbord i helgen och sen har jag dessutom fullproppad vecka att vänta.

Kram kram

Helen sa...

Krya på dig! Är det inte typiskt att man blir sjuk när måstena är slut och man ska få tid till att njuta. Hoppas att du snart är frisk igen!