lördag 1 oktober 2011

Som i en dröm

Idag har det varit dimma över Kungsbacka.

Jag läste att det var flera stycken som hade missat en rondell och bara kört rakt igenom, vilket jag har full förståelse för. När jag var ute och körde lite idag så var det knappt att jag såg vägen. Riktigt otäckt. Lite som en dröm som man aldrig vaknar ur. Det lustiga är att i Göteborg, bara några mil härifrån så har det tydligen varit sol och 20 grader varmt!

 

Jag har fått en del pluggat och det känns bra. Johan och barnen åkte till svärföräldrarna en stund så jag fick lite lugn och ro. Det är ju guld värt. Jag måste tyvärr läsa lite i morgon också.

Till imorgon så har vi bokat biobiljetter och har lovat lunch ute. Barnen är riktigt sugna på bio. Det var länge sedan vi gjorde något hela familjen så det ska bli roligt att komma ut och göra något tillsammans, även om det är bio och man sitter tyst. Det är ett äventyr för dom och det är huvudsaken Ler

 

Nu väntar jag på att barnen ska somna och så blir det lite filmtajm för mig och Johan.

 

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Likadant här, 22 grader i Kålltorp där vi var men 15 grader och dimma i Torslanda. Extrem skillnad. Fick dagg i håret och på glasögonen när vi tog en promenad haha.

Ha det gott, Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Oj vilken dimma ni verkar ha haft. Skönt att få läsa i lugn och ro, tänkte jag att jag skulle kunna göra i morgon.
Önskar dig en skön helg!
kram Ullis

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Hej!
Hoppas ni har en mysig söndag :)
Jag vill bara kika in här och tipsa om några tävlingar jag har igång( 1 till som startar imorgon bitti klockan 7)

http://beabofink.blogg.se/2011/september/utkast-sept-17-2011.html#

http://beabofink.blogg.se/2011/september/vinn-ett-presentkort-vart-200-kronor-fran-kal.html#

http://beabofink.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-presentkort-vart-200-kronor.html#


Kramkram