söndag 2 oktober 2011

Tid för familjen

Idag har jag prioriterat lite tid till familjen.

Jag tog med mig hela familjen och så åkte vi till Göteborg och tittade på Cars 2. Det var premiär för Gustav idag, första gången han var på bio.

Jag blev förvånad att filmen var så våldsam, det var ju ganska mycket skjutande och dom sprängde ju en hel del bilar. Barnen verkade inte bry sig nämnvärt i varje fall (vet inte om det är bra eller dåligt än..)

Efter ca en timme så viskade först Gustav att då ville han åka hem. Efter ytterligare 10 min så ställde han sig och skrek att han ville åka hem..

Det gjorde vi inte, vi såg hela filmen Blinkar Han lugnade sig efter det. Jag halade upp lite mer godis bara.

 

Det kändes bra att kunna göra något hela familjen som inte innefattar en massa måsten, jättekul faktiskt.

Pluggat har jag fått gjort sen vi kom hem men det var det värt. Jag kanske inte tycker det när jag sitter och skriver tenta på onsdag men jag ska försöka Skrattar 

 

Ha det!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Anneli sa...

Låter som en härlig dag!! Kvalitetstid =)

Linda sa...

Mysigt att hitta på något med familjen och bara vara för en stund.
Våra barn tjatar om att dom ville smurfarna men med 10 mil enkel resa är det ju tyvärr inget vi bara gör en eftermiddag, det krävs lite mer planering än så:)
Kramar