onsdag 10 augusti 2011

Är hösten här?

Idag har det verkligen känts som att hösten har börjat tränga sig på. Det är lite kyligare, regnet är kallt, väldigt kallt och det har blåst.

Under en stund på förmiddagen så kändes det som att solen kämpade emot men jag kan berätta att det var hösten som vann idag.

 

Idag var jag ut och körde lite bil. Jag var ju tvungen att kolla hur det gick med en bruten tå. Det gick över förväntan och imorgon så återgår jag till jobbet. Jag kommer förmodligen ha ont och jag kommer att få spendera dagen i kassan men jag behöver lite stimulans. Det är ren tortyr att bli sittandes till största delen när man är pigg och har energi. Jag har huvudet fullt av idéer och vill kunna sätta igång med en gång!

 

Ha en fin kväll alla fina <3

 

Kramkalas

1 kommentar:

Linda sa...

Ja man kan verkligen undra om sommaren är helt slut nu, förra veckan gick i linne och shorts i dag har vi haft långbyxor och jacka.
Vi vill ha mer sommar!!!
Kram