onsdag 10 augusti 2011

Djursland i Danmark

Karta danmark

Innan jag vann resan till Danmark med bloggbussen så hade jag ingen aning om vad Djursland var för ett område.

Det är egentligen inte stort. Det tar inte speciellt lång tid att köra från Grenå till Randers. Jag tror att det är 5 mil, så egentligen spelar det ju ingen roll vart man bor. Man kan ju åka till alla parker eller sevärdheter ändå!

 

Vi har varit där stjärnorna är och det är oxå området för Djursland om jag har fattat det hela rätt Blinkar

 

Tänk vilken upplevelse hela familjen har haft.. Det enda som egentligen oroar mig nu är väl om barnen tror att vår semester kommer se ut så där nästa år!

 

Jag kan ju i för sig tänka mig att anmäla mig frivilligt till att åka och testa på semesterliv någon mer gång. Säg bara till, vi ställer upp. Man kan få hela eller delar av vår familj SkrattarEller varför inte vinna en resa igen.. det går oxå bra! Jag är inte så knusslig jag.

 

Här går det bra att läsa om min vinnarresa i Djursland för dig som vill veta mer om varje ställe.

Ebeltoft var min absoluta favorit vad det gäller boende och som stad i sig. Jättemysigt!

Djurs sommarland var nog den park jag tycke bäst om tillsammans med Randers Regnskov (regnskog).

 

Kramkalas

Inga kommentarer: