onsdag 8 juni 2011

Vilken start!

God morgon vänner!

 

Den här morgonen började lite lugnt, precis som vanligt. Barnen sov ovanligt länge och på något vis när jag får sova och jag borde vara pigg så är jag tröttare än på länge. Det finns ingen som helt logik i det här med sömn..

 

Johan var lite sen i starten idag och han kom dessutom in lika snabbt och sa att bilen, den lilla, är död. Den startar inte..

Han och grannen försökte med startkablar men inte ett ljud, ingen livsgnista alls. Typiskt.. jag har pluggat i flera månader och inte behövt en bil och samma dag som jag ska börja jobba så går den ena sönder Ledsen Vi får kolla upp det här under dagen, har vi tur så behövs bara ett nytt batteri och det är ju i såna fall den billiga versionen.. Kostar förmodligen mycket mer om det är något annat.

Undrar om någon där uppe kände att; ja, just det.. skattepengarna kom ju in på Ingelas konto idag, bäst att ta lite.

 

Det slutade med att jag slängde på mig kläder, sprang med barnen till dagis och skjutsade Johan till jobbet. 1,5 timmes bilfärd innan frukost var väl inte riktigt hur jag hade tänkt starta dagen men nu gjorde jag det och allt löser sig Ler

 

Nya tag!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: