tisdag 7 juni 2011

Diplom och fina priser!

015

Idag mötte jag upp personalen från Sten Line och fick ta emot ett fint diplom med motiveringen till varför just min blogg blev vald till Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare 2011. En ära såklart!

”För att hon på bloggen Ingela la la, med genomtänkta texter och fina  bilder, på ett naturligt och lekfullt sätt förmedlar den härliga känslan av att ha barnsligt skoj tillsammans med sina barn, tilldelas Ingela Hjält Bloggbussens pris som Sveriges bästa Barnsligt skoj-bloggare 2011.”

 

 

017

Anders från Start Communication var oxå med och det var dom som stod för priset som var en iPad2. Jag fick även en liten bonus, ett bra och välbehövligt fodral/skydd. Ni kommer få se skönheten snart. Vi måste bara lära känna varandra lite grann först. Perfekt att ha med sig och blogga lite i farten Ler

 

021

Här har vi Dag, jag, Mona och Ronja. Och så mannen-med-gula-hattensoffan förstås!

 

Vilken grej hela den här resan har varit! När jag tänker tillbaka på allt vi fick vara med om, helt otroligt..

Mona pratade lite om resan som jag vann tillsammans med min familj och jag kan inte annat än vara nyfiken. Det låter riktigt spännande. Det ska bli roligt och ännu roligare att få dela med mig till Er via bloggen. Då får ni hänga med på nya Danmarksäventyr!

 

Nu ska jag ladda igång min nya leksak och så ska jag hitta en bra plats till mitt fina diplom!

 

Stort tack till Stena Line, Start communication och Allt för föräldrar

 

Kramkalas

8 kommentarer:

Bernike sa...

Men shit Ingela. Vad bra!! Grattis. :))

Anna Pettersson sa...

Åh vad skoj Ingela!! Grattis !

Camilla sa...

Vad roligt!! Verkligen kanonpriser :) Nu blev jag jättenyfiken på din resa :)

Kramar

Carolina sa...

Jätteroligt verkligen - även jag blir ju galet nyfiken på resan! :-) Kram

Madde sa...

Grattis igen och hoppas paddan är bra;)
Jag blev med nyfiken precis som han som är på båten;)kram

Livet på Citronodlingen sa...

jag är så himla glad för din skull Ingela!!

Ingela la la sa...

Tack allihopa! Jag har lite ont om tid så därför gör jag den snabba verionen här och tackar. Ser ni inte så får ni vänta lite längre bara ;)

Ja, resan låter jättespännande. Jag berättar så fort jag vet något, det är inte riktigt klart än :) Och min padda, vilken grej. Hade inte en aning om att jag hade det behovet ;)

Kram på er!

Linda sa...

Stort grattis till de fina priserna, dom är du väl värd.
Hoppas ni kommer bra överens du och Ipaden:)
Kramar