onsdag 8 juni 2011

I´m in love!

image

Min nya leksak, vilken grej!

 

Igår satt jag mest och titta på den och insåg att jag var lycklig som ett litet barn på julafton. Så liten och bra. Jag fick ju med iPad smart cover och det är ju riktigt bra, både som skydd och stöd.

 

Ikväll ska jag sätta mig och kika efter lite roliga appar, några har jag ju till min telefon som jag tycker om men ni som vet får mer än gärna komma med tips!

 

Jag hörde att man kunde ha något som gör att man lätt får in bilderna från sin kamera till paddan med.. någon som vet?

 

I´m in love och för sakens skull så att ingen sätter kaffet i halsen.. självklart älskar jag min man och mina barn oxå, lite mer till och med men det här är favoritsaken just nu Blinkar

Jag måste köpa en ny handväska har jag kommit på. Nu ska jag ha med mig både kamera och paddan. Inte för att paddan tar någon plats men många bäckar små.

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Nina sa...

Ljuvlig sak! :)

Kram N.

Thaison sa...

Visst är det en oerhört rolig leksak och man blir lite småkär :) Jag har inga direkt tips på hur man får in bilderna. Jag använder min mycket till att titta på amerikanska tv-serier som jag laddar ner på internet och sedan gör om till mp4. Då kan man lägga in dem där och enkelt titta på dem.
Ser redan att du har blogpress där. Den används flitigt utav mig :)

Linda sa...

Åå, jag vill också ha:)
Men vet inte om det kommer lbi en leksak som är kul i början bara då vi har 3 iphone i familjen också.
Får fundera lite till om vi ska slå till på en.
Hoppas ni har en härlig söndag och att vädret är okej, vi funderar på att åka ner på onsdag om maken kan få bort sin jour men vädret ser inte så roligt ut tyvärr.

Kramar