onsdag 15 juni 2011

Vågar jag hoppas..

Idag pratade jag med rektorn på KY-utbildningen jag har sökt till hösten.

Jag har kompletterat mina betyg eftersom jag precis blev klar på Komvux så jag ville bara kolla att han hade fått in allt eftersom torsdag var sista dagen för komplettering. Det hade han i varje fall och så sa han;

“Det ser bra ut för dig, men jag kan ju inte säga säkert förrän på fredag men det ser bra ut!”

 

Vågar jag hoppas att jag blir antagen tro.. så där kan man väl inte säga om man inte kommer att komma in?! Nu kommer ju beskedet nästa vecka så jag behöver inte vänta såå länge på ett riktigt besked på papper Blinkar Spännande!

 

Kramkalas

8 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Det är svårt det där, man vågar sällan hoppas. Men jag kan göra det åt dig och hålla tummarna om du vill :)

Hoppas hoppas nu då! Kram Josefin

Therese sa...

Håller tummarna för dig <3

Anonym sa...

Håller tummar och tår för dig!
Kram Malin

2BarnsMamman sa...

Det låter ju lovande. Hoppas det går vägen! Kram kram

Morsan sa...

Då håller jag tummarna så hårt jag kan för dig vännen ♥

Bernike sa...

Med din tur gumman så är du redan inne. Jag behöver nog inte ens hålla en tumme. ;) Kram o lycka till

Madde sa...

Klart du kommer in!! Annars blir jag förvånad;) din tur forsätter ju!kram

Hem och Lycka sa...

Går säkert bra! Vad är det för utbildning?

kram Mia