torsdag 16 juni 2011

Sommarrea och ny dag

010

Vaknar idag till att solen lyser in på mig, härligt måste jag säga. Det är däremot inte så varmt ute än men det kommer nog ordna upp sig under dagen.

 

Tack för alla tummar ni håller för mig. Jag blir ju nästan rörd.. Och som ni säger.. jag har ju flyt nu, det borde helt enkelt gå vägen Blinkar

 

Igår fick jag åka hem lite tidigare från jobbet, migränen tog överhand och det var nog tur att jag åkte för i bilen så började ansiktet domna bort. Tabletten hjälpte i varje fall, men tyvärr så vaknade jag med migrän igen. Nu har jag tagit ytterligare en tablett och jag hoppas på en bra dag på jobbet. Idag kör nämligen sommarrean igång och jag hoppas på fullt ös, mycket roligare att jobba då Ler

 

Ha en riktigt härlig dag!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Morsan sa...

Sommarrea.... känns som sammet... som vaniljkräm... som morgonsex... Ja, helt enkelt så börjar det klia i kroppen och plånboken bara man hör ordet rea... Jag vill, jag vill, jag vill... och det kan ju klia bäst det vill i min plånbok, det ekar tomt där iallafall.

Hoppas att din migrän försvinner snarast. Det är ju så jobbigt.

Stor kram till dig!