onsdag 15 juni 2011

Jag vann!

MATRTT~1

Bild lånad av Lilla fjärilen design

Jag fick ett mail om att jag hade vunnit en valfri bok från Lilla Fjärilen Design! Jag blev så glad för jag har gått och petat lite på dom här böckerna lite nu och då. Jag har ibland köpt som present till någon annan för dom har många fina fyll i böcker att välja på. Den här gången valde jag dock en till mig själv. För det är jag värd! Här ska alla mina goda recept hamna. Egentligen borde jag ha resten av receptböckerna.. egentligen.

 

Jag vann för att jag “gillade” Lilla Fjärilen design på Facebook Ler

 

Kul, jag vinner sällan!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Grattis!
Men vaddå, vinner sällan? Den sista tiden har du väl ändå varit inne i ett flow, eller? ;-) Kul är det iaf!!!

Hoppas att din migrän avtagit och att du har en fin dag,
kram!

Villa Carl Larsson sa...

Jag har också vunnit och det är så väldans roligt.

Grattis!!

Kram Josefin