onsdag 15 juni 2011

God morgon

Hej hallå dagboken.. och er andra Blinkar

 

I morse vaknade jag med huvudvärk som känns som att det kommer att bli migrän. Inte så roligt..

När jag var till doktorn sist så pratade vi om min migrän som kommer som ett brev på posten en gång i månaden. Det är ju inte så roligt att behöva gå hem från jobbet en gång i månaden, nu gör jag inte det så ofta men ändå. Jag fick hur som helst medicin och idag när jag då ska ta den så och läser på så står det att man ska helst inte köra bil (redan där sprack det), man kan bli yr, illamående, se suddigt och bli väldigt trött!

Nu är det ju inte säkert att det blir så men jag vågar liksom inte chansa för då kommer jag ju inte till jobbet ändå. Jag får nog ta medicinen första gången när jag är ledig någon gång så jag vet hur det blir.

Nu har gamla hederliga alvedon fått göra sitt och jag hoppas att huvudvärken går tillbaka, det gör den säkert. Hoppet är det sista som överger människan!

 

Nu startar jag igång dagen på allvar och beger mig till jobbet.

Hoppas att ni har fått en bra start på dagen!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Pernilla sa...

Kan inte säga att jag förstår dig för jag är en av de som aldrig får migrän. Hör dock om många som har det och förstår att det är helt j..ligt.
Hoppas det släpper snart och låter dig få en bra dag.
Kram