fredag 10 juni 2011

Fredagsmys

008

Min lilla riddare här hemma i morse. Full mundering och lite för liten pyjamas skulle det vara Blinkar

 

Idag tog jag och barnen lite sovmorgon. Elin vaknade inte förrän närmare 08.00 och jag ville verkligen inte väcka henne så jag ringde dagis och sa att vi kommer lite senare.

Nu när jag har börjat jobba och inte träffar mina små på eftermiddagen längre så fick det bli lite fredagsmys till frukost. Och då menar jag inte popcorn och film utan mer mysdelen.

 

Hoppas att ni alla får en härlig fredag!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Härligt! Jag hoppas ni får en mysig fredag och helg.

Kram Josefin

Jessica sa...

Vad skönt att kunna ta lite sovmorgon!

Åh spännande med ny utbildning :) Nu blev jag nyfiken där med, jag är världens mest nyfikna person! ;)

Hoppas ni får en fin helg!

Kram Jessica