torsdag 9 juni 2011

Ett skönt besked

Idag ringde den sista av mina lärare som jag har haft på Komvux och meddelade mitt betyg.

Jag har ju varit så nöjd med att faktiskt bara ha det gjort och nu när hon meddelade att jag faktiskt fick rätt bra betyg så känns det såklart ännu bättre Ler

Nu får vi se hur långt det räcker och vad som sen händer till hösten. Innan midsommar kommer jag få besked från skolan jag har sökt. Sen är det bara upp till mig att bestämma mig för hur jag vill ha det. Känns bra!

 

Alla turer med våra bilar verkar ha löst sig i varje fall. Lillclion gick som på räls idag. Han (Charlie) kanske bara var lite sur för att jag inte har använt den.. Stora Volvon ska få nytt däck imorgon. Allt löser sig. Känns oxå väldigt bra!

 

Däremot så rinner tiden ifrån mig nu när jag faktiskt är på jobbet oxåBlinkar Jag är nyfiken att se vad ni har hittat på dom senaste dagarna men nu är jag återigen lite för trött och jag hoppas att jag hinner kika in till er imorgon.

 

Ha det gott så länge!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: