lördag 11 juni 2011

God kväll

002

Det fina vädret har kommit tillbaka under eftermiddagen idag. Så fint att Elin valde att äta sin kvällsmacka ute på altanen, visserligen har hon fullt av filtar men det var nog mest för att det är mysigt.

 

God kväll!

 

Jag har jobbhelg och hinner inte så mycket mer än just att jobba. Det är ovant att stå och gå hela dagarna nu när jag har pluggat så jag har så fruktansvärt ont i benen. Jag har fått vad vi kallar “praktikantben”, praktikanterna som kommer får nämligen oxå väldigt ont i benen dom första dagarna..

 

Annars är allt bara toppen.. solen skiner och himlen är blå. Jag önskar mig inte så mycket mer just nu. Jag väntar in Johan som håller på att lägga barnen och sen blir det filmtajm för oss.

 

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Therese sa...

hoppas ni får en mysig filmkväll, även här har vi fikat kvällsfikat ute, smakar allt liiite godare då <3 KRAM!

Popprinsessan sa...

Hoppas ni haft en riktigt skön kväll! Vad är det för utbildning du sökt?
Btw, vad lik lillkillen ör pappa J! Och E ör väldigt lik dig :-)
Hoppas du får en skön söndag,
kram!

Carolina sa...

Det låter som ni haft en härlig lördag, hoppas ni får njuta lite av dagen idag också! kram