tisdag 7 juni 2011

Snart..

..kommer jag ha en iPad2!

 

Den ingick oxå som ett pris när jag vann bloggbussen. Jag vann alltså inte bara en semester för hela familjen till Danmark jag vann även en sån här skönhet!

Jag har medvetet hållit mig borta från dom här “paddorna”, så egentligen vet jag inte så mycket om dom. Anledningen till att jag hållit mig borta är att jag vill ju så gärna ha. Nu kommer jag ju få en och den hade inte kunnat komma lägligare Ler

 

I eftermiddag ska jag till Stena Line och hämta mina priser och få min utmärkelse som Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare. Det ska verkligen bli roligt. Skoj att träffa dessa goa människor igen och som sagt.. jag kommer ju hem med ytterligare en liten leksak.

 

Kramkalas

1 kommentar:

Villa Carl Larsson sa...

VA, vann du en sån också. Jippi vad roligt. Vi har nyss skaffat en och de är så finurliga :)

Kram Josefin