torsdag 26 maj 2011

Kaffe och prov

image
God morgon på er!
Jag sitter här med min kopp kaffe med mjölk och längtar efter en riktigt latte. Jag kanske unnar mig en latte efter jag har gjort mina prov idag. Det kan jag vara värd.

Idag har jag en redovisning och ett prov i engelska. Jag hoppas att det går bra, jag tror det men det hade ju varit såå mycket skönare om jag hade vetat att det skulle gå bra.

När jag gick en ledarskapsutbildning för några år sedan så läste jag att 90% av framgången beror på bra förberedelser. Vi kan väl säga att jag är inte riktigt där än.. Inte just idag, inte med min engelskakurs.

Samtidigt så ska det bli väldigt skönt att ha det gjort. Då kan jag sen släppa det där lite, jag har ju inte nästa prov förrän nästa vecka Blinkar

Ha en fin dag!

Kramkalas

Follow Mitt liv & Min vikt

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Lycka till!

Hemmalycka sa...

Lycka till och tack för din gulliga kommentar :)
Kan bara säga att dessa 20 år har flygit iväg, det går undan och helt plötsligt är barnen vuxna :O
Kramen Åsa

Speja sa...

Håller tummen, fast det går säkert bra ändå, det känner jag på mig.