torsdag 26 maj 2011

Vilket antiklimax..

Jag kom till skolan glad i hågen och laddad för prov (mest för att jag vill ha det gjort)

När jag kommer dit och har suttit och väntat en bra stund får jag veta att läraren är sjuk och dom kan inte hitta något prov till mig att göra Ledsen

 

Men.. det gick jättebra att komma tillbaka på måndag och få göra det. Det var ju bra men nu har jag det liksom inte bakom mig.

 

Fast kanske är det någon mening med det med.. Nu har jag ju några dagar till på mig att förbereda mig och så kommer det gå hur bra som helst!

 

Nu lunch och så på`t igen.

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Mira sa...

Hej goding!

Mira här. Mirasomärsämstivärldenpåattlämnaavtryckeftersig.

GRATTIS till Bästa Barnsligt Skoj bloggen. Den är du såååå värd. Din blogg är ruskigt bra och du skulle ha vunnit alla kategorier, överallt alltid! =)

Usch för att inte fått provet lämnat bakom sig, men som du säger, det finns en mening med allt. Du ska se att du får full pott nästa vecka!

Tills nästa gång - Ha det bäst!

En pojkmammas vardag sa...

Trist att inte få göra provet när man är laddad och har läst på .. men jag håller tummarna för att det kommer att gå superbra på måndag istället!! :)
Kram