fredag 20 maj 2011

I Love Danmark!

107-1
Det är enkelt att vara förälder i Danmark.

Det är inga avstånd, vilket gör att barnen hinner aldrig tröttna.
Precis ALLTING känns barnanpassat. Allt från restauranger till hotell och aktiviteter. I like!

Ni ska få ett litet tips av mig, något jag tyckte var väldigt bra!

Bokar man båtresa och boende med Stena Line så får barnen fritt inträde till 89 attraktioner. Barnen får även köttbullar eller pannkaka på båten när en vuxen oxå äter. Det lönar sig att åka till Danmark som barnfamilj!

Det bästa med dessa attraktioner är att man betalar inträde, alltså för dom vuxna, och sen ingår allt inne i parken så vill barnen åka samma sak 10 gånger låt dom göra det. Jag gillar det. Bekvämt och så blir det annars rätt trist när man ska hålla på att betala hela tiden.
Jag gillar Danmark och jag gillar Stena Lines barnsligt skoj, det känns som att dom har tänkt på hela barnfamiljen, även den som får betala Ler
Ett litet tips alltå för er som ännu inte har planerat hela semestern..

Hoppas att du får en fortsatt fin dag!

Kramkalas

1 kommentar:

Therese sa...

Då får vi kanske ta å planera en resa neröver, för detta låter ju toppen ju! Ha en underbar helg <3