fredag 20 maj 2011

Egen tid..

259
.. kan spenderas på lite olika sätt!

God morgon!

Jag är ju tvungen att visa er vad min man har passat på att göra medans jag och Elin har varit iväg. Han har nämligen haft lite välbehövlig egen tid då farmor och farfar passade på att skämma bort Gustav i några dagar när vi var bortresta.
Han har byggt en legobåt, den är ungefär 80 cm lång och skulle egentligen byggas i skala men så fattades det några bitar (otroligt eftersom hela golvet är fullt) så nu är det bara en båt..
Till barnens stora förtjusning får dom leka med den Blinkar Väldigt fin måste jag säga..

Idag är det skoldag och möte för min del och sen ska jag ta helg. Helgen kommer ju i för sig innehålla en hel del skolarbete som jag måste jobba igen, men det har det varit värt. Jag har tagit semester ifrån jobbet så jag ska hinna med både familj och plugg. Det är mycket nu..

Ha en fin dag kära vänner!

Kramkalas

6 kommentarer:

soophie sa...

haha vad roligt att han suttit hemma och byggt en båt för sig själv!!

Ingela la la sa...

Ja.. jätteroligt faktiskt, hihi

sophie_bergdahl@hotmail.com sa...

Tack för att ja får låna pix, jag lånar dom rakt av, det blir toppen! :D Kramis

Milliez sa...

Ja det är jag, fick reda på det dagen innan vi åkte hem från våran lilla resa :)

Tack så mycket!

Kramar

Villa Carl Larsson sa...

Hej Ingela! :)

Vilken fin båt! Kan tänka mig att den vill lekas med.

Vad länge sen. Hoppas du har det bra. Många kramar från Josefin (med fd bloggen Krydda Livet).

En pojkmammas vardag sa...

men vilken fin båt! Ser där vad man kan spendera tiden till när man har egentid :)

Hoppas att du får en fin helg!
Kramar - Elin