måndag 16 maj 2011

God morgon!

007-1

Tänk vad en god natt sömn kan göra!

Elin ligger kvar i sängen och kollar barn tv och jag ska ska packa iordning oss lite innan det är dax för hotellfrukost. Jag känner att jag börjar bli bortskämd. Så här mycket var det längesen som jag bodde på hotell. Förra helgen och så nu och nu lovar jag att vi blir bortskämdaLer

Idag väntar oss Fårup Sommerland - Världens tredje bästa nöjespark för barn
Fårup Sommerland
Men först frukost…

Ha en fin dag!

Kramkalas

5 kommentarer:

Morsan sa...

Vilken härlig lyx ni har. Mys!

Pernilla sa...

Det är hur kul som helst på Fårup. Barnen ville inte gå hem. Finns hur mycket som helst att göra.
Hoppas ni får en underbar dag.
kram

♥ Sanna ♥ sa...

Åhh vad mysigt..!!
Men vad är bloggbussen vännen???
KRAMISAR

Östblomman sa...

Wow! Jag börjar förstå att det är ett riktigt lyxprogram ni vunnit! Förstår att både du och Elin har skoj :).

Jag får inte upp dina (eller mina) inlägg på fb längre? Så jag har ju missat att läsa dina... Fortf strul med blogger tror du?

Kramar

Therese sa...

Så ljuvligt ni har det, njuuut! <3