tisdag 26 april 2011

Någon hemma?

Det här med att det är vardag igen och full fokus på pluggandet... det går inte så där jättebra.
Jag är så trögtänkt att jag blir orolig.

-Hallå, någon hemma?

Inte ett svar ifrån huvudet bara ekot... hallå, hågon hemma?, hallå, någon hemma?

Jag får väl ge det en chans till antar jag. Engelskan la jag ner och nu fortsätter jag räkna matte. Bara att ta ett tal efter ett annat antar jag ;)

Idag är det två dagar kvar på röstningen om en plats på bloggbussen. Riktigt spännande, jag tittar flera gånger om dagen hur vi ligger till och såvida inte sidan har hängt sig så ligger vi fortfarande tvåa!! Hur kul som helst :) Jag hoppas att det håller hela vägen, man vet ju aldrig..
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka er alla som har röstat. Tack låter liksom så fjuttigt ;)

Kram och tack för att ni finns!




Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Vero sa...

Jag håller tummarna för er och skall se till att gå in och rösta.

Men du, är det inte enklare att ta engelskan istället för matten om det inte är nån hemma där uppe? ;P

Ha en fin dag!

/V

Vero sa...

Nu har jag varit in och röstat på dig.