onsdag 27 april 2011

Går sådär just nu..


En kvist från äppelträdet har tagits in och lyser upp tillvaron.

Idag fick mitt självförtroende sig en törn :(
Det har gått så himla bra med pluggandet fram tills nu. Jag vill egentligen elda upp böckerna för tillfället men det kommer förmodligen inte lösa mitt problem eller det faktum att jag behöver den här behörigheten för att eventuellt plugga vidare.

Jag ligger efter och matten tar längre tid än jag hade räknat med. Gegga i huvudet kan vara en förklaring, en annan att jag inte har behövt använda just den delen av hjärnan på en väldigt lång tid ;)

Idag ser jag väl egentligen ljuset. Jag börjat komma ikapp igen, med matten på bekostnad av engelskan *suck* Jag får väl skylla mig själv antar jag. Nu börjar det släppa lite när jag räknar. Chocken kom nog eftersom jag alltid har haft så lätt för just matte och väntade mig inte några motgångar där.
Jag har även pratat med Komvux och hon sa att dom har lagt för snabb studietakt på mig och jag fick en vecka till! Så nu är det bara knyta näven och ge sig an på att jag ska fixa det här.

Hoppas att ni har det fint i sommarvärmen :)

Kram

Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Anna Pettersson sa...

Klart du fixar det Ingela!! heja på dig!

Kram Anna

Anonym sa...

Förstår att det känns tufft. Men jag är övertygad om att du grejar det!

Sara -Thaison sa...

Allt går tyvärr inte på räls men jag är säker på att du kommer att fixa det.

Vad fint mamma russin har gjort detpå din blogg. Superfint. Somrigt.

Vilka söta påskkärringar :)

Livet på Citronodlingen sa...

Äsch, en och annan svacka är väl normalt, du är snart ifatt igen!

♥ Sanna ♥ sa...

Det är tungt att börja igen ta fram gamla kunskaper man inte behövt på ett tag men du fixar det... Jag är helt säker på det
Kram