torsdag 14 april 2011

Jag vill vinna en resa till Danmark!

Idag när jag var iväg på We R Family så var ju både Allt för föräldrar och Stena Line där. Dom tipsade om en tävling som började idag.
Den vänder oss till oss som bloggar och 16 st finalister får åka med till Danmark på en tre dagars bussresa med barnen (max 2 st), barnen ska vara mellan 4-10 år. Resan kommer att gå av stapeln söndagen den 15 maj!

Här kan du se film om bloggbussen:



Tävlingen pågår till den 28 april.

Behöver jag säga hur gärna jag vill vinna? Eller vinna, jag vill vara en av finalisterna som får åka till Danmark. Jag vill ta med mig Elin och åka, bara hon och jag på ett fantastiskt äventyr! Lite mor och dotter tid. Den är numera dyrbar och inträffar tyvärr alldeles för sällan. Bara tanken på att få tre dagar på tu man hand (och 15 andra mammor eller pappor) med Elin där vi bara kan ha kul, inga måsten, den tanken känns nästan overklig...

Så snälla. Gå in på knappen Bloggbussen här och rösta på oss. Kanske kan vi få åka med!




Tack på förhand <3


Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Helenas Mamma sa...

Jag har röstat på dej.
Birgitta

Ingela la la sa...

Tack Birgitta! Tänk om jag faktiskt fick åka? Det hade varit underbart :)

Pernilla sa...

Du fick min röst med.
Hoppas det hjälper dig så du kan få åka.
Visst är den där egen-ett-barn-tiden värdefull.
Kram

Anonym sa...

hej hej..

röstat nu igen.. :)

kramelikram..