torsdag 14 april 2011

We R Family!

Vilket härligt event! Som jag skrev förut idag så visste jag inte riktigt vad jag skulle vänta mig idag när jag åkte iväg. Jag hade sällskap av Wojtan och det är alltid lika kul att ses. Hon är ju den i min närhet som oxå bloggar och vet vad jag pratar om :)

We R Family arrangeras av Loppi.se, som är en köp och sälj sajt för begagnade barnprodukter. Kanon! På dagens event var Hanna Graf Karyd konferancier. Det var många som tog kort på sig själv tillsammans med henne men av någon anledning blev jag lite blyg och ville inte störa. Jag är ju knasig ibland..

Som synes så var ju Nicke nyfiken och mannen med gula hatten på besök och för att vara ärlig så får jag nog undanhålla det för mina barn. Det kommer inte att uppskattas att jag har varit på sånt här äventyr utan dom ;)

Det var en del företag där och berättade om lite nyheter och presenterade sig, jättekul tycker jag. Baby & barn mässan var där och informerade lite om mässan och det verkar vara spännande saker som händer i helgen. Ett besök på årets mässa känns helt plötsligt som ett måste! Inget man vill missa :) Det kommer vara närmare 130 st utställare!

Stena Line var där och presenterade årets Barnsligt skoj och hade såklart med sig Nicke och Mannen med den gula hatten. En Danmarkstur med familjen måste bokas, det finns alldeles för många barnvänliga guldkorn där för att jag skulle kunna låta bli.

Sedan var Allt för föräldrar där och presenterade sin sajt och satsningen på e-handel där Ulrika jobbar och väljer ut godbitar till oss som vi kan shoppa.

Lite ny hudvård att prova för både stora och små fick vi av Sebamed och Danatekt. Eller ny och ny..det har inte funnits så länge i Sverige i varje fall. Det ska bli kul att prova i varje fall för de fanns en del produkter som jag inte provat innan.

Som ni förstår så var goodiebagen välfylld! Och det är ju så kul att få lite prover och framför allt att träffa lite nya människor! Alltid roligt att ha ett ansikte på både bloggare och företagare.
Sen får vi väl se om det hjälper mig i slutändan.. jag har ju lite svårt att känna igen folk ;) Men en som jag kände igen var i varje fall Carolina, jag är både nöjd och väldigt imponerad av mig själv :)

Stort tack till Katarina, Charlotta och Lisa från Loppi.se och var de som arrangerade eventet idag. Jag hoppas att det blir fler här i Göteborg!

Jag lämnade staden med en härlig energi. Det är kul med bloggandet igen och såna här grejer livar liksom upp lite.

Solen skiner oxå :)

Kram på er!

Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Jenny sa...

Åh det ser ut som om ni haft en strålande dag, och snart ses hela tjejligan igen! Många kramar Jenny

Wojtan sa...

Tack för idag vännen.
Lycka till i morgon med tentan.

Kram Åsa

Östblomman sa...

Va fina (och mycket) grejor i goodiebagen! Sånt gillas :). Hoppas du vinner resan! Jag röstar självklart!

Kram

Anonym sa...

hej hopp..
åhh så roligt, önskar vi bodde närmre.. fin fina goodiebags verkar ni fått med.. ;)

KRAM

Emelie sa...

Tänk vad mycket vi fick i den där goodiebagen :-) Jisses!!