fredag 15 april 2011

Stolt som en tupp!

Jag har precis gjort det nationella provet i svenska och det var det sista på svenskakursen. Jag kan inte riktigt förstå att jag är färdig med den.

Lite arg blir jag på mig själv för att jag nedvärderar mig själv som att jag inte skulle klara det. Det är väl klart att jag gör! Nu har jag inte fått resultatet på de två sista grejerna än, det nationella som jag gjorde idag eller temaarbetet som jag lämnade in igår. Men jag är rätt säker på att jag har klarat allt och kommer att få godkänt men det är klart att jag hoppas på lite högre betyg. Inte för att jag på något sätt behöver det men det är ju kul :)

Nu ska jag njuta ordentligt i helgen och vara ledig. Träffa vänner, gå lite på barnmässan och bara mysa :)

Härligt med fredagar, eller hur?

Kram

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Therese sa...

Klart du klarat det <3 Njut av vetskapen och helgen <3 Å jag har givet röstat så att du å elin får åka på äventyr!!! Kram <3