torsdag 28 april 2011

Tur för mig!

Idag känns allt mycket bättre igen. Slut på gnället ;)

Johan är sjuk och ligger hemma. Det är lite synd om honom men det som är bra är att varje gång jag har kör fast med matten så är det bara att ropa och så får jag hjälp. Perfekt! Tur för mig att han blev sjuk..

Att svärmor kom förbi på lite lunch och hade med sig fikabröd måste jag ju säga livade upp tillvaron lite. Det är fantastiskt skönt att kunna sitta ute och äta, fika eller bara vara. Där vi bodde förr fick jag klaustrofobi på uteplatsen. Det var skugga, den var liten och det var en hög häck för insyn som man inte fick kapa. Nu känns det som att jag är i paradiset :)

Nu ska eftermiddagen ägnas åt engelska och sen är det utvecklingssamtal för lille Gustav. Undrar om jag bör vara orolig?

Hoppas ni har det toppen en dag som denna!

Kram

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman...

haha ja det var "tur" at mannen din blev sjuk då så du får lite mattehjälp, haha.. ;)

underbart med en uteplats som man trivs på, det är ju lite a och o för man tillbringar ju mycket tid där sommartid..:)

KRAM