onsdag 30 mars 2011

Luften gick ur...

En blombukett piggar alltid upp!

Idag när jag kom hem från skolan så gick luften helt ur mig :( Jag var/är så trött att jag har svårt att andas. Jag tror att jag slappnade av efter mötet med läraren idag. Dels fick jag veta att jag klarade provet jag gjorde igår, tjohoooooo! Och dels så har jag redovisat och analyserat en dikt. Jag har även hunnit skriva ett debattinlägg om ungdomar och droger som blivit inlämnat. Ja.. det har varit lite mycket dom sista dagarna. Nu är det gjort i varje fall och imorgon är det arbetsdag.
Nu ska jag försöka vila och återfå andningen till det normala så ska vi nog se att det här ordnar upp sig också.

Kram på er!


Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Östblomman sa...

Grattis till att du klarade dig! Ja, jäklar vilka hektiska dagar du haft. Jag är impad, duktig du är :)! Fortsatt lycka till vännen, kram

Livet på Citronodlingen sa...

Klart det ordnar upp sig. Grattis till provet!

Therese sa...

Så skönt att du klarade provet, brukar vara en anspänning innan man vet... Önskar dig en fin dag, å en välförtjänt vila i helgen <3 Kram!

Tess sa...

GRATTIS!!!
Ha en fin dag.
Kramar

Anonym sa...

Åhh, grattis att du fixade det!
Och du, är blommorna krispiga nog??